בשל מחלה: נדחה ביקורו של יו"ר הסנאט המרוקאי בכנסת

שלמה ריזל No Comments on בשל מחלה: נדחה ביקורו של יו"ר הסנאט המרוקאי בכנסת

נדחה ביקורו של יו"ר הסנאט המרוקאי בכנסת בשל מצב חירום רפואי. הכנסת והסנאט המרוקאי סיכמו כי עם שובו למרוקו של נשיא הסנאט – הצדדים יקבעו מועד חדש לביקורו

מרוקו צילום: פלאש 90
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקורו של מר אלנעם מיארה, נשיא הסנאט של ממלכת מרוקו בכנסת ישראל נדחה בשל מצב חירום רפואי. בעקבות מקרה חירום רפואי שפקד את מר אלנעם מיארה בעמאן, בירת ירדן, אושפז נשיא הסנאט אמש בבית חולים בירדן.

לאחר בחינה רפואית, הצוות המקצועי בבית החולים החליט לאשפז את מיארה להמשך בדיקות ומעקב. בשל כך, בוטלה הגעתו לרמאללה שתוכננה להבוקר. בשעות הצהריים, ולאור מצבו הרפואי המתמשך וחוו"ד הצוות הרפואי – הוחלט לפני שעה קלה לבטל גם את הגעתו מחר לכנסת.

הכנסת והסנאט המרוקאי סיכמו כי עם שובו למרוקו של נשיא הסנאט – הצדדים יקבעו מועד חדש לביקורו.

נשיא הסנאט אלנעם מיארה: "צר לי כי בשל מקרה חירום רפואי, נבצר ממני מלהגיע לכנסת. ידוע לי כי הושקעו מאמצים רבים בהכנות לקראת ביקורי, ואני מבקש להביע את הערכתי לכל השותפים. כמו כן: עם חזרתי למרוקו, לשכתי תתאם מועד חדש לביקור. הסנאט וחברי הסנאט בראשותי, ימשיכו לבסס ולהעמיק את שיתוף הפעולה הפרלמנטרי עם הכנסת, שהחל עם ביקורו ההיסטורי של יו״ר הכנסת אמיר אוחנה בחודש יוני האחרון. הקשר בין ממלכת מרוקו לבין מדינת ישראל הוא אינטרס משותף של שתי המדינות – ויחד נמשיך להעמיקו".

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה מסר: "היחסים בין המדינות מרקיעים שחקים וביקורו של נשיא הסנאט המרוקאי מיארה היה אמור להיות אחד מרגעי השיא, אך אנו כמובן עוקבים בדאגה אחר מצבו הרפואי ומאחלים לו החלמה מהירה ורפואה שלמה".



0 תגובות